Про мене

Моє фото
Івано-Франківськ, Івано-Франківська, Ukraine
БОЙЧУК Мирослав Петрович - український режисер, документаліст, поет-пісняр, фотохудожник, тележурналіст, організатор шоу, ді-джей, колекціонер, блогер, засновник власної Студії Документального Кіно, Громадського Інтернетбачення Прикарпаття "ФранківськТБ", Студії дитячо-юнацького кіно "Студик ІФ". Мирослав спеціаліст по оцифруванню старих відео, аудіо, фото, кіноплівок та слайдів. Контактний телефон: 0509091572

вівторок, 7 грудня 2021 р.

Як я започаткував радіо "Дзвони"?

Мабуть, "започаткував" буде не дуже правильним висловом. Швидше задумав...


   У Вікіпедії написано коротко: "Засноване у 1996 році тоді ще отцем-мітратом, а згодом і владикою Миколою Сімкайлом, пізніше до спiввласникiв приєднався і єпископ Софрон Мудрий ЧСВВ. Це був час, коли Греко-Католицька Церква вийшла з підпілля після багатьох років комуністичного переслідування."

    Читаю далі: "У січні 2006 року на радіо «Дзвони» безпосередньо почало працювати Згромадження воплоченого слова, коли о. Софрона Зелінського було призначено директором." Тож про першого директора - ні слова.

    По-перше: Греко-Католицька Церква вийшла з підпілля 29 жовтня 1989 року, а у 1996 році вона не просто вела активний, легальний спосіб життя, але й мала свій, потужний на той час, засіб масової пропаганди у вигляді телепередач.

    Майже з самих початків роботи найпершого на Прикарпатті телебачення "40 Канал" (Нині ТБ "Канал 402"), а це було 1 липня 1991 року, за домовленості о.Сімкайла та Ігора Данильціва (тодішнього директора телеканалу) виходять в ефір перші телепередачі духовного змісту. Робили ці передачі ми з Маркіяном Харуком. Тоді він працював відеооператором і паралельно вчився у Духовній Семінарії, а я тележурналістом на новинах та ведучим авторських програм. 

    Так от,- одного разу я запропонував Маркіянові: "А чому б Сімкайлові не відкрити свою радіохвилю?. Запропонуй владиці. Якщо хочеш,- я напишу бізнесплан цієї радіохвилі, але з умовою, що і мені там знайдеться робоче місце." На тому й погодились.

    Після цього я написав бізнесплан підприємства, а Маркіян передав його о. Сімкайлові. 

    Через кілька місяців ми з Харуком вже сиділи у окремому офісі радіо "Дзвони" на вулиці Леся Курбаса №7. (на світлині) Маркіян у ролі директора, а я... відмовився від співпраці, бо посада рекламного менеджера, яку запропонував мені о.Сімкайло, мене не влаштовувала. Отака історія.

P.S. Сьогодні зателефонував Маркіянові Харуку. Домовились про зустріч. Буду пропонувати записати історію самих початків радіо "Дзвони".

Немає коментарів:

Дописати коментар