Про мене

Моє фото
Івано-Франківськ, Івано-Франківська, Ukraine
БОЙЧУК Мирослав Петрович - український режисер, документаліст, поет-пісняр, фотохудожник, тележурналіст, організатор шоу, ді-джей, колекціонер, блогер, засновник власної Студії Документального Кіно, Громадського Інтернетбачення Прикарпаття "ФранківськТБ", Студії дитячо-юнацького кіно "Студик ІФ". Мирослав спеціаліст по оцифруванню старих відео, аудіо, фото, кіноплівок та слайдів. Контактний телефон: 0509091572

пʼятницю, 8 травня 2020 р.

2016 рік. "Тарас ЖИТИНСЬКИЙ. Мій Володя Висоцький".

Обсяг: 25 хв. 07 сек.
Режисер, оператор зйомок та монтажу - Мирослав Бойчук.
Автор сценарію: Мирослав Бойчук.
 На світлині: М.Бойчук та Т.Житинський під час зйомок документального фільму "Мій Володя Висоцький". 2016 р.

   Влітку 2016 року в Тисмениці, в садку на дачі одного із своїх друзів знімає інтервю з відомим співаком Тарасом Житинським, яке згодом стає основою до документального фільму "Тарас ЖИТИНСЬКИЙ. Мій Володя Висоцький". 
    До цієї стрічки вони з Житинським написали пісню "Мій Володя Висоцький. 
    А почалось все з Тарасового припущення про те, що якби нині Висоцький був живий - він би обов'язково підтримав Україну. Мирослав з нею погодився, бо, зважаючи на давню любов до його творчості, дуже хотів у це вірити. 
 На світлині: Т.Житинський та М.Бойчук під час запису пісні "Мій Володя Висоцький. 2016 р. Тисмениця.


    Згодом він прочитав твердження дослідників про те, що Висоцький співпрацював з КДБ. Тому йому дозволялось багато вольностей. Широка концертна діяльність із "слизьким" репертуаром, одруження з француженкою, вільні виїзди закордон. Тож, наведена вище думка спонукала до зйомки документального фільму "Тарас Житинський. Мій Володя Висоцький" та написання до цієї стрічки пісні. 


    Згодом цю стрічку було відправлено на міжнародний фестиваль "Дніпро-Сінема", але, як з'ясувалось згодом, цю роботу жюрі навіть не

переглянуло. Про це свідчить їх вердикт вустами голови жюрі - Ярослава Лупія: "...Переспівати Висоцького українською мовою - для цього великого розуму не потрібно". Тож заочно було винесено і відповідний вердик... Ось як, інколи, буває.
    Передивіться стрічку і дайте відповідь на запитання: Хіба в ньому Тарас переспівує Висоцького українською мовою і більше нічого там нема?

На світлині: Обкладинка альбому до документального фільму "Тарас Житинський. Мій Володя Висоцький".
На відео: Документальний фільм "Тарас Житинський. Мій Володя Висоцький".

Немає коментарів:

Дописати коментар