Про мене

Моє фото
Івано-Франківськ, Івано-Франківська, Ukraine
БОЙЧУК Мирослав Петрович - український режисер, документаліст, поет-пісняр, фотохудожник, тележурналіст, організатор шоу, ді-джей, колекціонер, блогер, засновник власної Студії Документального Кіно, Громадського Інтернетбачення Прикарпаття "ФранківськТБ", Студії дитячо-юнацького кіно "Студик ІФ". Мирослав спеціаліст по оцифруванню старих відео, аудіо, фото, кіноплівок та слайдів. Контактний телефон: 0509091572

вівторок, 16 серпня 2022 р.

Пісню "Моє життя, немов дівочі коси" на слова Мирослава Бойчука виконує автор музики Тарас Житинський. 2015 рік.

 


Слова Мирослава Бойчука

МОЄ ЖИТТЯ, НЕМОВ ДІВОЧІ КОСИ
1.
Моє життя, немов дівочі коси,
В які вплелися смуток і любов.
В них тінь ночей і світанкові роси,
В яких тече й моя батьківська кров.
Були в житті і успіхи й не вдачі,
Мінялись місцем друзі й вороги.
Овацій крик і оплески гарячі.
Та вже настав час віддавать борги.



2.
Мої пісні, мов польові ромашки,
Що виросли з під снігу на полях.
Впізнати їх так легко і так важко.
В них вся моя любов і сенс життя.
Я вірю у добро і Божу ласку,
В безмежну силу музики і слів.
Я вірю щиро у дитячу казку,
В життєву мудрість від моїх батьків.
Я вірю щиро у дитячу казку
В життєву мудрість від моїх батьків.

ПРИСПІВ:
Божа ласка живе в моїм серці,
З нею хочу я жити й творить.
Відчиню у душі своїй дверці,
Щоб весь світ обійняти й любить.
Я ще гаряче прагну кохати,
Я творю і літаю у сні.
Дай лиш, Боже, комусь написати
Не дописані, не написані,
Не написані мною пісні.
3.
Мої пісні, як найрідніші діти,
Народженні в коханні і журбі.
Я з ними хочу жити і радіти,
Й плекати з ними мрії золоті.
Щоб прожили ми в злагоді і мирі,
Залишили по собі добрий слід
І не згубились у життєвім вирі,
Синам і донечкам здоров'я на сто літ.
І не згубились у життєвім вирі,
Синам і донечкам здоров'я на сто літ.

Моє життя, немов дівочі коси,
В які вплелися смуток і любов.
В них тінь ночей і світанкові роси,
В яких тече й моя батьківська кров.
В них тінь ночей і світанкові роси,
В яких тече й моя батьківська кров.

Пісню "Моє життя, немов дівочі коси" на слова Мирослава Бойчука виконує автор музики Тарас Житинський.

Немає коментарів:

Дописати коментар